:D

Tjeeeena!
Alllt är chill här, har inte skrivit så mycket har iofs inte haft ngt att skriva om vilket jag inte har nu heller..  Becca vi borde ha något som amn kan skriva om ... typ ;))
Ska nog plugga lite men vet inte borde göra men jag är trött så vi får se :)
Nu ska jag titttta på klänningar inför balen, det börjar ju faktiskt närma sig nu. Helt sjukt allt bara går så fort, kommer ihåg för nästa exakt två år sedan så hade Becca, jag och Fanny varit i Vällingby och skulle överaska Lisa. Och nu ska vi jhelt plötsligt gå ut nian och skiljas åt allihopa, det är lite sorgligt.. Jaja det är bara njuta den tiden som är kvar :))) 
 
Heeeej då :)



Snygggggaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0