12/12-2012

Sista gången vi får se ett liknande datum!
 
så lite extra yolo idag eller? hehe nää har franskaprov så måste sköta mig. 
 
igår körde jag bodycombat med josse och på torsdag blir det afro-pass vilket ska bli skitkul då jag kommer äga ut alla. börjar ta igen nu efter förra veckan då det endast vart av att träna 1 gång.
 
bara 2 veckor kvar till JUL åh vad jag längtar det ska bli så jäkla mysigt, ska åka till fjällen med pappa isabelle Lucas och min faster!! även så ser jag sådär fram emot då det kommer kännast sjukt jobbigt att inte fira jul med mamma på julafton... vi får se hur jag känner mig då.
 
redan lagt upp den en gång men den är så sann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0