20121221

WE GONNA DIE
 
nej det hoppas jag inte
 
har haft en väldigt trevlig dag so far. gick till skolan med jasmine, alva, dahen och djrobster (hälsade på honom nu fanny hahah sedan hade vi klassmys med staffan oc körde någon musiktävling där mitt lag kom tvåa och staffan spelade luftgitarr.
det var asmysigt för när james blunts låt "you're beautiful" spelades sjöng hela klassen med haha åh kommer sakna alla över lovet.
sedan gick vi till aulan och kollade på en julshow typ eller två pers som sjöng samt presenterade dem vinnaren i killergame. 
sedan efter avslutningen gick vi långsamt ner för backen och sen åkte jasmine och alva och jag hem till mig och vi lekte lite. 
nu ska vi snart ha gäster! puss
åh vet inte varför bilden blir så konstig. men det här var iaf jasmine och alva som tyckte att snön såg ut som cookie dough och vill smaka (de smakade inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0