året som gått

 Året som gått har varit det värsta året någonsin. jag har mått så dåligt så jag inte vetat vart jag skulle ta vägen, jag har känt mig vilse, ensam, overklig, alldeles hopplös och maktlös. jag har känt mig sviken, lämnad, förvirrad och besviken som in i helvete. 
 
ända sedan februari har mitt liv förnyats på något sätt, på ett bra eller dåligt sätt vet jag faktiskt inte, men just nu känner jag mig hoppfull inför det nya året, jag vill på ett sätt lämna 2012 bakom mig, börja om, men ändå inte.
 
Året som gått har varit det bästa året också. jag har haft en underbar sista termin med 9A, bästa klassresan, bästa balen EVER. jag har gått på the voice dj bash som var fett, börjat gymnasiet och fått nya vänner som är bäst på alla sätt, jag har kommit närmare vissa, glidit ifrån vissa som jag inte behöver.  jag har haft en awesome inspark och a-wecka på bromma. jag har haft UNDERBARA stunder med vänner. 
 
Jag har även haft en mysig jul, och nyår kommer att bli awesome så 2013, 
kom ba 
 
GOTT NYTT ÅR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0