let the good times role

HEJ
 
Igår var jag på julspex på bromma men det var sådärr... öven fast jag och jasmine och alva kom 10 min sent (fitt-adelsö bussen kom inte) fick vi vänta i typ en kvart innan det började, sedan var typ 1 tim sammanlagt bra av spexet, resten (1 tim 20 min) sög haha så det vart en liten diss på den. 
 
efter spexet åkte jag hem till jasmine och åt nattmiddag typ (canneloni och finsk pirog klockan 22.30) smakade på finsk pirog, ninjastjärna och kesella typ haha men det var gott. 
sedan skulle vi titta på film men jag somnade efter 10 min så jag typ sov på hennes axel tills jag la mig haha.
 
Nu är jag hemma och har städat lite (är ensam hemma hela helgen så det behövdes hhehe och nu ska jag väl hitta på något/plugga tills fanny kommer hit!! PUSS
 
jag vet inte varför den första bilden vart upp och ner men det var iaf hanna och jonte igår när de hade skagen i skolan :D
sedan är det jasmine och alva som hade askul hemma hos moi igår
sista är idag påväg hem från jasmine efter en prommis i snöstormen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0