Nejmen hej jag har ju en blogg också

Har faktiskt inte haft tillgång till dator knappt internet i järvsö så  hoppas att ni inte saknat mig för mycket <33333
 
Nejmen ska man skrive ner hela julhelgen då? försöker med det :)
 
Kom hit till uppsala i lördags kväll efter att ha firat lilla julafton med mamma på morgonen och packat järnet på ekerö. då träffa jag lucas och annica och vi åt revbenspjäll och hade det mys.
i söndags vaknade vi tidigt och satte oss i bilen och åkte upp till järvsö, resan tog väl ca 3 timmar! väl där packade vi ur bilen och åkte direkt till skidanläggningen (5min från vår stuga m bil) och hyrde utrustning och åkte i ca 2 timmar innan liftarna stängde. Lucas sick åka lite grann men ja han ramlade väl en 100 ggr.
 
Julafton spenderades i backen i 3 timmar och sedan åkte vi till stugan och åt mat och vart precis färdiga till kalle anka! efter det kom jultomten (pappa) och sedan öppnade vi julklappar. sen chillade vi lite och jag och annica och pappa gick på promenad i mörkret! sen åt vi lite mackor och så.
 
Juldagen blev en heldag i backen och Lucas var extra grinig så det var halvkul att åka med honom haha men sen kom vi hem och chillade.
Annandagen åkte vi bara lite skidor sedan var det dags att åka till stugan och packa och dra oss hit mot uppsala igen :) så vi kom hit igår och hade julbord och lite mer julklappar och så!
Nu har Annica och Lucas precis åkt till flygplatsen efter att vi lekt i snön idag! puh äntligen är det öite tyst hahah men kommer med ett inlägg med julklappar och bilder från julhelgen sen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0