pulka

Hej! 
 
Nu sitter jag i mitt rum efter en mysig morgon med fint väder! Smet ut och tog lite bilder efter cilla åkt och innan de andra vaknade.Åt en god men sen frulle och tittade på julkalendern under tiden höhö
 
Nu har jag städat rummet och ställt fram adventsljusstaken så det är fejnt här nu. Har franskaprov på ons så borde plugga också.
 
Igår hade jag och cilla en jättemysig kväll, drog till konsum och köpte godis och åt en skit-sen middag då pappa suger på tider. Efter middagen gick vi ut för att åka pulka och träffade på lisa karro olof och oscar (och lisas syster+pojkvän) som tydligen hade stått och vinkat till oss utanför mitt rum lol men vi åkte lite bräda och sopsäck och snurrade på snurrgungan hehe (åt godis också <3) sedan vart det kallt så vi gick in och resten av kvällen spenderades i mitt rum där vi bara myste och pratade!
 
lite blandade bilder från imorse, min frukost (ost med honung på♥) igår när jag åt svamp (hehehe fattar ni?) och till sist mig och cilla, jag älskar dig ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0