should I, should I?

Hejsan♥
 

Mys-december är här! bara 20 dagar kvar tills jorden går under ;) äh skoja 
 
snön gör så att jag får värsta jul-feelingen! idag gick jag upp 08.30 för att se julkalendern, satte mig ensam framför tvn med en skål med gröt, erkänn hur mysigt det låter att sitta så och titta ut genom fönstret på det vita sandudden!
 
men efter att ha julmyst lite åkte jag till gymmet och körde cycling 45 min sedan core 30 min. Åkte sedan hem och käkade lunch och nu har jag gjort en MASSA engelska-plugg inför prov på torsdag! checkade schoolsoft nu och insåg att jag måste läsa ett svenska-häfte med gammal litteratur tills på onsdag -.- fuck homeros och bibeln
 

Men nu bär det snart av mot uppsala där jag ska titta på advents-fyverkeri imorrn haha puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0