SJUK eller nått.. :/

 Hejhej!
Sorrry för att jag inte har bloggat, kom inte och slå mej nu för jag bloggar!!
Denna vecka har vart en ganska fullspäckad vecka... Nu blire ett låångt inlägg!!
Måndag: Då hade jag träning först till 20 sen åkte jag och Jessica och tittade på någon handbolls match i spånga för att sedan åka hem till mej snacka om nördar..;)Tisdag: Träning osv.
ONsdag: Innne på förbundet och hade möte med min handledare. Sen var det pizzza hut med Leon, Lukas och Oliver det var najjss och lika gött som alltid!! Efter det var jag i någon skola tsm med Lukas och det vart strömavbrott hur jobbigtär inte det när ungarna börjar gråta efter deras mammor när det är helt kolsvart..:/ Sen åkte jag och mötte Jessica och vi åkte in till Söder och var i Eriksdalshallen typ 1,5timme innan matchstart men då behövde man inte betala inträde ;) Till matchen kom sen Lukas också och efter ett tag kom oliver :) Sen åkte jag hem och sov hos Fanny då var jag helt sjuuukt trött.
Torsdag: Hade vi try out på handbollen som vi fick sitta och titta på i fyra timmar vilket var segt och jag mådde inte så bra.. Sen så skulle jag ha dömt spåret skuru elitserien haha men det kom en domare vilket inte gjorde något
;)
 
jappp det var min vexka det tråkigt inlägfg men lite updates bara! bloggar senare igen :)
 
Puuusss Cilllaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0