standardplugg

Sitter och läser på inför historia-prov på fredag, så jävka mycket och ska ju satsa på A då jag fått det på andra stuffs i historian men försöker att inte ställa så höga krav på miG! 
 
åh alla träden är vita det är så jävla mysigt! kom till lägenheten igår och mamma har satt upp julstjärnan i fönstret i vardagsrummet och adventsljusstake i vårt rum! i köket har hon gått loss på gardiner och dukar och shit haha men det är mysigt ♥
 
ikväll ska jag köra bodycombat, wish me luck! men nu får jag återgå till plugget
 
juste! jag och isabelle får dela på en body-shop julkalender!! åh så glad! har hunnit öppna en lucka, den var en typ av handsprit som doftade citron!! najjjjsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0