det är inte roligt längre.

SLUTA SNÖA!!!!!!!!!!fyfan hatar snö just nu...

idag är man home alone och ba chillar. (chilla=plugga)
hoppas att alla hade en najs kväll igår, det hade jag och cillz iaf framför tvn <3

haha detta var ganska roligt:
jag: ska vi ha på oss mjukisar eller jeans? (vi skulle till pizzerian)
Cilla:vet inte, men det är inte så att vi kommer att stöta på någon vi känner eller nåt
Jag: men då satsar vi på mjukisbyxor då!

också var detta den enda gången EVER vi stötte på någon vi kände.
JAg: är inte det där simon a?
Cilla:va?

vi går in och ser simon, tobbe och anton. säger hej och beställer pizza... sen var vi tvugna att sitta och vänta på våra pizzor i EVIGHETER innan de kom, och då var simon och co redan klara. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0