gud kan inte gilla mig

HEJ

Dansen vart inställd ikväll fråga mig inte varför, men antagligen för att gud tyckte att jag har fått nog med tur idag!

Sååå jag tror att jag visar gud vad jag kan och gör det bästa av situationen, varför inte bada och raka benen och smörja in mig och fixa ansiktsmask och noppa ögonbryn äta pizza? kommer jag till skolan fräsch imorrn... ska satsa på det alltså...efter jag har pluggat klart -.-'

Men har haft en ganska najs dag då jag ÄLSKAR torsdagar nu förtiden... slutar 10 i 2, vad kan slå fel? också har vi inga "jobbiga" lektioner. och så fick vi pancakes till lunch, så najs på den.

hoppas alla har haft en lika bra torsdag som jag!!!! och lycka till på matchen ikväll cilla (tror att du ska ha det)!!


//////becccaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0