Skottdagen

hej!
Har seriöst inget att skriva... Men just nu sitter jag och jobbar iaf, sitter och tittar ut vilket gör att jag verkligen vill UUUUUT det är ju så fint väder och så sitter jag här vid datorn och jobbar liksom. Men om jag tänker att tiden ska gå lite fortare så att den här arbetsdagen kan ta slut så kanske jag precis hinner gå ut och springa innan solen går ner, hoooopppas.. :))
Senare så ska vi fortsätta med mitt rum så tt det kan bli klart ngn gång! Och när jag säger vi menar jag såklart pappa, jag är lite stöd brevid typ. Men nu måste jag fortsätta jobba!!"

Btw vad har hänt med dej Beccca saknar dina roliga inlägg, mina är ju fett tråkiga....

Puuusss Cilla



sjukt snygga vi var då ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0