Sporty girl

Hej, becca här, saknat mig??

har inte orkat blogga alls denna vecka, jag skyller ifrån mig på att det har varit EXTREMT mycket.

i måndags var det halvdag, kommer dock inte ihåg vad jag gjorde då... i tisdags var det syv-möte och ridning.  i onsdags var det romme heeeela dan, i torsdags var det öppet hus på solna och dans. i fredags var det sims.mode och thaimat. igår gjorde jag dock ingenting och idag har jag åkt skridskor och pluggat! *pust*

men något jag gjorde igår var att skriva in min gymnasieansökan! ska bara bekräfta den nu så det är najs :) sen drar jag tll fanny snart och sover där och är där all day tomorrow!!!1

ha det najs!

bara för att jag såg en film med honom igår
♥channing tatum♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0