HATar socker, hatar stärkelse och jag hatar protein

hej, jag hatar vårt no-grupparbete

hur mår ni då? jag är trött, vill bara sova. har varit en sjukt jobbig dag i skolan idag med regn och slask och osv....
och vet du vad cilla? jo på syslöjden satt eva kvar vd mitt bord och ba:
är du nöjd med ditt betyg? j
ag: aa (vg är fan bra av mig i syslöjd!)
Hon: jag skulle vela ge dig mvg
jag: jaha
Hon: men du har inte gjort särskilt svåra arbeten...
Jag:neee...
sen började hon pladdra på om den dära texten ur tidningen och shit, så jag ba fattar ingenting...ska jag försöka höja mig eller icke? man ba ahapp...
meen... imorrn äre fredag och det är chill. hoppas det gick bra för dig på try-outen! //becccaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0