Heart attack

OMG

Vaknar, går upp och ser en bilaga ifrån min ridskola ligga på bordet, tänker att det måste vara det nya ridgrupperna, men nej. DOM HAR GJORT OM HELA FUCKING SYSTEMET
bara så att ni vet, så gillar jag inte när saker förändras, jag tycker att allt är bra som det är, och känner mig bara otrygg när det helt plötsligt blir något annat...
så, dom har skapat kurser, som man får anmäla sig till själv. det finns olika sorters kurser;
-Hoppspecial kl 19-20 på måndagar
-Kombikurs(både dressyr och hoppning)kl 10-11 på lördagar
-fys.och balanskurs kl 18-19 på tisdagar
-hopp steg två kl 18-19 på onsdagar
-dressyr bas kl 18-19 på torsdagar
-dressyrspecial kl 19-20 på tisdagar och torsdagar
nu när jag har läst igenom häftet så låter det inte så dumt, så jag har anmält mig till dressyrspecialen på tisdagar, men det jag är orolig för är ifall om jag inte får plats i den gruppen!!!! isåfall får jag väl söka in på torsdagsgruppen, men om jag inte får plats där, blir det väl fys och balanskursen...
aja, intressant för er! men jag är iaf ganska lugn nu.... // beccaaa


ful bild ifrån i somras, men saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0