Min helg

Här är lite olika stuffs jag gjort under fredag, lördag, söndag, för de som är intresserade...(ingen) -spelat sims med fanny, råkade stänga av datorn så alla framgångar vi gjorde försvann. -spelat halo med Fanny, vårat lag förlorade båda gångerna. -bakat en kaka, smakade helt ok. -tittat på mission impossible 2, helt ok den med. -varit på öppet hus, thorhildsplans gymnasium. -köpt+läst en tidning. -varit förskyld. -gjort hål på en french hot dog(körde korven igenom brödet, all sås rann ut) -åkt bil till Uppsala. -druckit honungsvatten. -tittat på gladiatorerna, och "the day after tomorrow"(fastnar framför TVn när jag är sjuk) -fått en Marabou frukt och mandel<3 och ätit den ofc. -pluggat. -tittat på BBCs "frozen planet" jävligt bra må jag säga. -laddat ner och blivit beroende av ett nytt spel på min iphone. Japp, there you go //becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0