OMG!!!!

Jag vet att jag skriver omg för mycket, men detta är faktiskt värt en jävla massa OMG!' nu vart ni allt nyfikna va? Jo, ELLIES MAMMA ÄR GRAVID, SHIT MY GOD Det är verkligen att jag själv tänker "ofta?" varenda gång jag säger det!!! Det är en pojke som ska födas i april!! :DD jag tycker att det är så starkt av Lotta, som har gått igenom skilsmässa och bröstcancer, att skaffa ett till litet liv! Åååååhhh det känns som att jag också får ett syskon, jag är så glad!! Ska träffa Ellie nästa fredag, så jag får höra mer om det då, men jag måste säga det en gång till:OMG Det blir såklart ingen Greklandsresa med dom i sommar då, men Det är definitivt värt det. Resa kan man göra någon annan gång liksom! PusSar och kramar // beccaAa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0