SCary

HAHA OMG ni vet igår när jag skrev inlägget "-->drömmarnas värld"? asså jag drömde sjukaste drömmen inatt!!!! omg vad sick den var! :

Jag och hela vår klass skulle titta på en konsert, när vi kom in där konserten skulle hållas så såg jag eric saade på scenen. jag ba; tja eric!!
han typ vinkade till mig, så jag gick fram till honom och då han ba:vill du dansa bakom mig?
jag tackade ja, och det visade sig att jag skulle få 449 miljoner spänn för det!!! omg liksom!!! men hur som helst så var det en till dansös, och hon skulle "bara" få 419 miljoner kronor, så hon tyckte att det var orättvist. eric vart sur då och lindade in henne i plast och hängde henne i ett snöre nerför ett flygplan. flygplanet åkte till ett inka-tempel där hon fick sitta fången. men hennes bodyguard kastade en förbannelse över eric sen... osv......

mitt huvud är ganska sick, men true story där! //becca


gammal bild som visar hur crazy jag är... deep inside u know

Kommentarer
Postat av: din älskaree:PP nejråå fanny

asså seriöst vad söt du var och såå lik! :D

2012-01-25 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0