Shopping+öppet hus+sims

HELLO

igår kväll satt jag och fanny och lana sims hela kvällen. skitnördigt, men ack så najs.
idag gjorde vi något vettigt, vi satte oss på bussen och åkte till stan, närmare bestämt till söder. där gick vi (med hjälp av färdbeskrivning på iphone) till Vittra gymnasiums öppna hus, där fick man godis och kakor...:D

sedan vart vi hungriga och käkade på burger king^^

sen drog vi oss mot gallerian där vi shoppade på JC och vila. vi gick in på hollister, men det var så jääääkla mycke folk så vi gav upp.... sedan shoppa jag på Satdium också!

nu är jag hemma och chillar... fast lite sims nu skulle inte sitta fel :@

min shopping:

halsband från JC


löpleggings från stadium


linne från JC


hjedå //beccaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0