Sittter och lyssnar på spellistan från 2010, det går för fooort-...

Heej , Har inte gjort ett jävla skit idag men orkade verkligen inte.. Vi gick hem igår vid 4.30 så var ganska trött! 
Får se vad jag hittar på imorn ska upp och springa imorn bitti´, så nu har jag skrivit det här då måste jag också göra det! Och sen har jag träning på kvällen som vanligt men tror att vi har ett litet uppehåll mellan tis-fre om jag har tur.. Nää nu ska jag sova är trött och vill komma upp imorn så att det inte blir som idag :S

Juste jag har lagt två nyårslöften iår!!

1. Jag har godislöfte fram till skolavslutningen + dra ner på läsk... ( Med ngt undantag kaanske )

2. Och så ska jag löpa minst 2-3 ggr/ vecka , som jag gjorde i sommras/höstas!!! :)

FAAAAAN om jag inte klarar det, men det ska jag! :D

Puuuussss Cillla





Förra nyår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0