SPråklig

tjo, pluggar språk för tillfället

Här hemma sitter jag, efter en oändlig måndag, och pluggar franska+engelska och försöker med Non.
Jag undrar om jag har ärvt min pappas språkliga förmåga? min pappa kan prata Franska, Svenska, Engelska,Ryska,Tyska och italienska och ska nu försöka sig på persiska. Alla säger att jag har ärvt hans "lätthet" för språk, och jag hoppas att det kan stämma, för det vore rättså najjjsss. men just nu kan man "bara" Svenska, Engelska, halvt persiska och halvt franska... funtar på att börja läsa spanska på gymnasiet... vore najs.

men det jobbiga med att kunna fler språk är att jag ALLTID blandar ihop dom, eller iaf persiska och franska, något som är extremt irreterande.

aja, hoppas att detta inte lät som ett egotrippat inlägg, cya later alligator //beccaaa


vrider tungan sig i munnen?

Kommentarer
Postat av: din dejt du hade i fredags

tror att du har det där som din ppappa har, jag LOVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D <3

2012-01-30 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0