Dag 5 by Cilla

Mina rädslor...

Jag är inte speciellt rädd för något om jag ska vara ärlig.. Jag är inte rädd för höjder, spindlar , mörker m.m men jag är rädd för att misslyckas och på ett sätt att göra fel så att folk blir besviken på en . Jag har i många år försökt och gör säkert fortfarande t.ex kämpat med att aldrig göra min pappa besviken inom handbollen, att försöka vara felfri för att inte få höra hur man misslyckades eller något sånt.  jag sätter därför väldigt låga mål för att jag då inte ser att jag misslyckas även fast jag ofta säger till mej själv att jag har gjort det ändå .. Vilket gör att jag har svårt för att fråga folk saker och ting, det är inte själva frågan som är jobbig men jag blir rädd för vilket svar jag kommer att få.. jag tycker inte om nya saker som nu när jag gymar så mådde jag jätte dåligt när jag skulle dit ner i början för att jag trode att jag var för otränad och att folk skulle undra vad jag gjorde där, inte för att folk gör det men jag får en knut i magen av det.  Det här kan verkligen låta jätte töntigt men jag mår verkligen dåligt över sådant och det har väl med självförtroende att göra också..

Puusss Cilla ( sry för ett ganska långt och osammanhängande inlägg )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0