Dag 6 by Cilla

Killar jag faller för...

Hmmm.. det är ganska svårt egentligen, vet inte helt hundra det blir väl lite mera dröm bilden eller vad man ska säga ;)

jag faller för killar som är ganska öppna och ärliga och vågar stå för det man tycker. Man ska ha bra humor och kunna skämta om små saker och bjuda  på sig själv!! Att tycka om sport och att träna på något sätt utan att det bli för mycket!! Jag tycker om MUSKLER, lol. Ánnars utseende mässigt så har jag inte så mycket men att killen ska vara ganska lång är viktigt med lite smått rufsigt hår som becca skrev :)
Hammarbyare är ett plus ;)) needå skämta bara ..

Här är lite snygga killar enligt mej :








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0