Dag fyra

Nu blir det riktigt svårt här.

Någon jag saknar

just nu saknar jag inte någon, utan främst något, som jag inte vill ta upp särskilt genomgående. Det är bara något som jag har haft hela mitt liv, och nu inte har längre, som att något har dött eller nåt. Det är något som jag är HELT säker på att jag aldrig kommer få igen, tanken får mig i fortfarande att bli chockad.

Men någon jag saknar nu är väl en massa personer, känner ingen som har dött, så jag har liksom alla som jag inte träffar på jorden iaf :) men jag saknar en massa personer ifrån klassen, Ellinor, och mina kusiner. Mina kusiner som jag har så najjjsss med, men som jag antagligen knappt kommer att få träffa, då ingen i min familj just nu vill ha något med min morbror att göra. All drama just nu är sjukt. Min morbror är sjuk. Min mamma vill typ knappt aldrig träffa honom igen, då han beter sig som  han gör, och jag och isabelle slits mellan kusinerna och mamma/pappa.

Så där är lite av mina djupa reflektioner.


love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0