Ett helt vardagligt inlägg

TJO

idag har jag, tillsammans med farmor och isabelle kört minigolf. gissa vem som vann? jag ofc.

sedan åt vi lunch, och jag och isabelle åkte in till stan för att träffa mamma där och fika lite. skulle kollat på den där klänningen jag provade i lördags ( om cillla remembers ) men självklart så hade inte hm i västermalmsgallerian en "divided"-avdelning så då körde det sig. men sedan åkte vi hem och avnjöt en najjjsss middag med grillat och avocadosallad! haha låter som om jag bara ätit idag  men så var det faktiskt icke!

slänger in två dåliga bilder på klänningen som jag tog i lördags med cillan!




lol fint med strumpor till

hahaha  tol hahahahahah cilla fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0