FRån soliga cypern :)

Heejhej!
 
Jag tycker inte om den nya blogg.se, vi kommer inte överräns särskilt bra.. vilket är synd.
'
<men iallafall så är jag på cypern fortfarande :// vi gör inte så mycket kan jag väl inte säga.. Men jag har iaf inte sätt ett enda moln på ungefäär 10-11 dagar nu vilke´t känns ganska bra ;) Jag är inte så brun som alla tror vilket är lite negativt me jag orkar inte sola man dör efter typ 10 miniter om man står ut ens sålänge.. Men det ska bli lite svalare och har varit redan idag eller så har man vant sej mede 35-40 grader i skuggan :) i morgon ska vi på ngn beach handbolls tunering kan väl behövas ;) jajaj det känns som att det man skriver är riktigtrt tråkigtt
 
Kram Cilla ::))) ) <33 Sakner deeej + er omom ngn läser ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0