Nu vill jag att alla ska veta

Jag ville bara skriva här att för ett halvår sen berättade mina föräldrar för mig och isabelle att de skulle separera. dom bodde varannan vecka på var hemma hos oss. alltså har det senaste halvåret varit rättså omtumlande för alla i min familj, och jag har fått stå ut med det, samt alla andra tonårsproblem och krav som ställs på en. nu är jag inte samma person som jag var förut, och min vardag, ja hela min värld är helt annorlunda än var den var för ett år sen. 
 
ni som läser detta kanske redan är dom som vet, men jag ville vara säker på att alla vet för jag vill kunna skriva saker som händer i min vardag, och detta är mycket av min vardag just nu. hela mitt sommarlov har gått åt att försöka slappna av, men istället vara ledsen och helt konstig. 
 
nu blir det en skitlång text men det är lite fler saker som ska fram. 
jag kommer bara gå ut med det väsentliga här, men det händer en massa saker hela tiden som krossar mig om och om igen. saker som jag inte ens har sagt till cilla, och mitt liv är verkligen piss just nu. men jag måste ta mig igenom de kommande åren på något sätt, så jag försöker se positivt på dem.
 
min mamma har fått en rättså stor lägenhet i blackeberg, som hon ska börja flytta in i snart. vi har fortfarande inte bestämt om jag och isabelle vill börja växla allt går så jävla fort  , isabelle vill inte eftersom att hon måste åka till tappen varje dag, för mig spelar det ingen roll (närmare att bo i blackeberg för mig till skolan) men allt känns bara så konstigt, helt plötsligt är man ett skiljsmässobarn. men nu orkar jag inte skriva nåt mer, och ni orkar nog inte läsa nåt mer, så tjarrå!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0