Dag 1 by Cilla!



Den nyaste bilden jag hade på datorn typ :)

- JAG ÄLSKAR SPORT, heheh :)
- Jag är rädd för att göra folk besvikna men även för att misslyckas..
- Jag kan nästan aldrig säga nej till folk.
- Jag säger ofta va, när folk pratar men tillslut om jag inte hör så skrattar jag bara lite smått!
- Jag har svårt för att gråta, inte för att jag är okänslig men gråter bara inte helt enkelt inför andra människor.
- Jag hatar telefoner
- jag älskar att soooova
-Jag kollar ibland på tecknat om jag inte har något att göra..
- Jag älskar solen och värmen men också julen :)
- nu orkar jag inte mer det finns ju inget att berätta men jag tycker om killar med magmuskler, lol

Det var ju ganska svårt .. men aja här var några :)

// Cilla <3


Kommentarer
Postat av: Becca

Du tjuvstartade. Men jag lägger upp imorrn iaf :)

2012-06-28 @ 22:30:41
Postat av: Anonym

men ja om killar med magmuskler ahahahaha

2012-06-28 @ 23:36:50
Postat av: Anonym

jajajajja det ska stå tycker om ...,

2012-06-29 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0