Dag 2 by Cilla

Hejhej !!
 
varför jag/vi strtade denna blogg! Det var för strax över ett år sen, helt sjukt att vi ändå fortfarande håller ¨på även fast det gåt lite i omgångar det trodde jag aldrig.. ;) Vi startade den iaf när vi var hemma hos mej och hade verkligen inget att göra och så kom vi på tanken på att vi kunde skaffa en blogg och bara skriva lite random saker i, men sen så vart den lite mer seriös även fast den kanske inte är jätte seriös.. Jag har iaf haft blogg förut hade ju en blogg på sv med fanny och så och har ändå tyckt att det har varit ganska roligt och så, vilket gjorde att jag tyckte iden var ganska rolig!! Ja det var liksom inget speciellt annars som gjorde att vi skaffade en blogg, från början använde vi typ den som chatt, lol . Nu ska jag sova ska upp och träna  på verket imorn och sedan är det 12 års kalas för erik, sjukt var tiden går fort han fyller för fan12 år vad hände??!

Puuuss Cilla
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0