Ikea!

Hejsan!!

Idag har jag hunnit plugga matte och varit på Ikea.. Viköpte lite små saker som vi hade kvar på mitt rum! :)
I Fredags så var vi som Becca redan har skrivit i Eriksdalsbadet och simmade med skolan och på kvällen så hade jag träning min näst sista innan jag åkeeeer till CYPERN!!!!!!!!! Jag har även utvecklingsamtal med Patrik på Tisdag tror jag att de flesta skulle ha annars får jag väl ha det efter påsk. Är lite nervös/ mår lite dåligt över det... Man vet liksom aldrig riktigt vad man ska säga till honom på ngt sätt får han en alltid att vara på hans sida och säga det han "vill" att man ska säga istället för vad man själv egentligen tycker, vilket är ganska irriterande man får inte ut det man vill ha sagt liksom :/// aja intressant för eeeeeer...
Imorn är det plugg och träna som gäller snart kan börja löpa i spåren uppe i skogen, LYCKLIG!!!

God natt :)

Puusss Cilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0