Tja igen! :D

Hejsan!!

Har haft ganska fullt uppp med skola och handboll på senaste tiden men nu är vi tillbaka!!

I helgen var jag nere i Norrköping och tittade på handbolls USM... Där våra 95:or vannn SM- Guuuuuuuuld!!!! Nästa år ska jag stå där och ta emot medaljen och pokalen! hoppas jag..
Igår hade jag iaf match mot Skånela då vi bara hade en på bänken så ja man kan väl säga att vi redan var körda då.. Vi orkade liksom inte igenom hela matchen så vi förlorade tyvärr. Men idag är det match mot Skå IK igen ååh ska bli så kul tt gå ner i bollhallen igen och träffa tjejerna !!!

Ne nu ska jag gå heeeej dååå // Cilla <3



tänk om man kunde vara så bruun.. men om en vecka åkeeeeer jag!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0