young, wild AND FREE

Hej, nu är jag hemma efter en fullproppad fredag. Här är alla saker jag hann göra igår:

-Disskuterade klassresan på mentorspasset
-hade bild på iup
-simmade 200m på eriksdalsbadet
-lekte i äventyrsbadet
-bogserade lisa
-blev bogserad av cilla
-duschade
-gick till t-banan i HAGEL
-hjälpte en kvinna som fastnat i hissen på t-banestationen
-fikade på waynes coffee
-shoppade i gallerian (hollister och present till mamma)
-lyssnade på nån skum predikan en man gav mig, fanny och cilla om jesus och gud....
-blev välsignad av samma man
-åkte hem
-åkte till mormor
-lekte med en två-åring
-tittade på let´s dance
-somnade...och sov

Känns sjukt att man har gjort allt det där under en dag... aja, en skön lördag ligger framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0