jag tänker inte följa med

Jag har bestämt mig för att jag absolut inte ska med på den där jävla åre-resan mamma har bokat åt oss. NEJ. Det är helgen innan jul, jag missar fredagen innan och då har jag prov, jag har även två prov veckan efter och jag tänker fan inte sätta skolan på spel genom att åka på en resa jag inte vill med på. Fanny du får vara beredd för antingen flyr jag hem till dig eller pappa, jag bryr mig inte om vad mamma säger för hon kan fan inte köra med mig såhär. Jag bryr mig inte om ifall det inte går att få några pengar tillbaka, dom får fan skylla sig själva för att de bokar en resa, en vecka innan jullovet, då man måste ta ledigt från skolan, utan att ens fråga mig. pfft.

Kommentarer
Postat av: Fanny

BRA BECCA! Du är alltid välkommen hit! <3

2012-11-18 @ 14:04:43
Postat av: becca

BRA FANNY <3

2012-11-18 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0