jobbbig måndag

sov inget inatt känns det som, vaknade så jäkla trött så jag fattade inte att jag var tvungen att gå upp så jag försov mig lite smått :S 
var uppe sent igår och pratade med mamma om åre-resan och det gick bra, det vart inte ens något bråk! men isabelle slipper typ inte undan men hon får ta med en kompis så det blir nog bra för hennes del ändå.
 
men sen så gick jag til skolan i mina nya skor som jag älskar! kan lägga upp bild senare ikväll eller imorrn :) vi hade franska och sedan håltimme på psykologin och då hängde vi och typ sov i cafeterian...
 
nu är jag hemma och har pluggat matte de senaste timmarna då jag har prov på onsdag... är så jävla trött men snart ska jag träna med josse så tack och hej. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0