Känslan...

Hej!
Vet ni vad? Jag är super sugen på att kunna titta ut genom mitt fönster hemma och se att de snöar.. Inte sådan där äcklig snö utan när den är som vackrast! Det är så otroligt mysigt. Man kan åka pulka och göra snögubbar och sånt barnsligt som man inte gör annars.. och sen gå in och dricka varm choklad med pepparkakor framför någon romatisk film insvept i en skön filt kan det bli mer mytsigt?  :) Och folk tycker att det är konstigt att man tycker om vintern, JAG ÄLSKAR DEN!! så länge det är snö! Snart är det dags att börja tänka på julklappar både till sig själv och andra! Japp nu vart jag på bra humör, ska nog börja tänka på önskelita och hoppas på en bra julkalender töntig somjag är! :)
Puusss Cilla
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Omfg vad ful... Men du är ett litet vinterbarn Cilla <3

2012-11-02 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0