världens bästa praktik!!

Hreej!¨
Jag har seriöst världen bästa praktik!!! Jag praktiserar på stockholms handbollsförbund tsm med Jessica, lukas, leon och Oliver! Det är grymt! Vi ska alltså åka runt till olika skolor runt om i sthlm och ha bollskola med små barn, haha så underbaaart!! Idag var jag med leon och pjääär i farsta någonstan och började kl 14.00 och slutade 15.15! ;9
Ja ska jag berätta om veckan då! i måndags så var jag, jessica, Conny, Sirwan och oliver på paranormal activity 4! helt sjuk film enligt mej den handlade ju bara om att skrämma upp en ju.., Fast jag och oliver satt typ och skratta lol. fast den var rägtt så obehaglig.. Oliver nöp mej precis som det var so läskigast jag fick typ panik :O Vi var hemma vid 00.30 så när klockan ringde vid 6.30 så var jag ganska trött.. :/ Långt inlägg så ingen kommer nog läsa men nu ska jag plugg a:)

// Cilla

Ful bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0