Veckan som gått!

Bad update, sorry..

Hejhej!!

Måndag: gjorde inte ett skit eller jag tränande!
Tisdag: tränade jag på morgonen sen hängde jag med Lukas och Oliver till ngn skola och hade handboll. Sen så åkte ja till Jessica innan träningen började!
Onsdag: praktik inne på förbundet, möte mm. Jag var på helt sjuuuuukt dåligt humör! Men sen lämnade jag Jessica o Lukas och gick och åt på pizza hut med Leon o Oliver, det var riktigt gött som vanligt!!! Efter det skulle vi till någon skola i Farsta och var där typ en timme i förväg.. Så vi tog ner en tjock matta och sov! Eller vi körde massage i typ 20 :) jag sög men oliver var grym och då spelar det ju ingen roll för mej!! Det var iaf super skönt!!

Pallar inte mer nu .. Imorn ska jG till Fanny Eriksson puuusssss Cilla <3 j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0