asså jag är så jävla töntig

HAHA VI ÄGGADE JONATAN IDAG HAHA GRATTTISSS
 
nejmen jag är näst på tur... :/
 
men det var så jäkla pinsamt. vi gick iväg från skolan in i nån skog och äggade honom, och sen när vi gick tillbaka till skolan, så kommer Jocke ut genom dörren. JOCKE SOM MAN INTE SETT SKYMTEN AV PÅ EN VECKA OCH HELT PLÖTSLIGT TVÅ GÅNGER PÅ EN OCH SAMMA DAG. så däR gick jag och mina neräggade vänner och jag fick panik så typ undvek att möta hans blick och den här gången så såg han mig och typ kollade på mig och jag ba rådissade honom.
FYFAN VAD JAG ÄR TÖNTIG FYFAN KUNDE JAG INTE BARA SÄGA HEJ?! FYFAN VAD JAG ÄR DÅLIG VILL BARA SPOTTA PÅ MIG SJÄLV GASH. SÅ JÄVLA ELAK.
 
Ska säga hej och le mot honom nästa gång vi ses. MEN VAFAN VI SES ALDRIG I SKOLAN BARA IDAG ÅÅÅHHHH ÅNGEST.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0