Fyfan för det här

Allt började på tunnelbanaan, påväg till fridhemsplan för att klippa mej med mamma och syster. Jag sitter där och känner hur halva mitt vänstra öga blir helt suddigt och jag kan inte läsa vad som står på reklamskyltarna. får panik och när vi går vid fridhemsplan så berättar jag det för mamma och hon tror direkt att det är migrän, då hon får som jag hade fått innan sina migränattacker.
men vi går mot frisören, och jag trotsar mitt huvud som bara blir tyngre och tyngre och så siter jag där och blir klippt medan jag håller på att må riktigt illa. isabelle blir klar samtidigt som mej men mamma skulle slinga håret så jag och isabelle går till västermalmsgallerian för att fika, där jag rusar in på toaletterna för att spy. FYFAN. jag sitter med isabelle som fikar och dricker lite vatten, sen sätter jag mig på t-banan hem och vägen har aldrig känts så lång förut.
 Nu har jag sovit i en timme, ätit lite och legat med ett dunkande huvud hela dagen, TACK FÖR DET. skulle hem till jasmine ikväll och sen på fest men det kommer inte att bli av. hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0