höst

ÅÅÅHHH vad najjjsss med höst!!!! Alla färger och det är skitmysigt när det blir sådär mysigt mörkt och man bara kan sitta inne med en kopp te osv. 
Idag har jag träffat fanny på en promenad och sedan har jag bara chillat hemma fram tills jag stack ut på en köptur med pappa. ikväll blire filmmyzz och imorrn blir det nog plugg och sedan har pappa bokat badmintonbana så vi ska lira lite ;) asså shit fyller år om typ två veckor, har filat lite på en önskelista;
 
1.Presentkort på: Topshop, Bikbok, Gina Tricot och Stadium
2.Body butter från The Body Shop (magnolia tror jag att den heter)
3.Ett par nya hörlurar (mina gick sönder...)
4.Ett nytt Iphoneskal
5.One By One mabylline Mascara
 
Har inte önskat mig så dyra saker, för jag har redan fått SHM-biljett och mamma och pappa ska ändå köpa Macbook och gymkort till mig så det får bli en lite billigare lista i år :) 
 
PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0