Live while we're Young

Dagen började ju med att man fick ett fett A på psykologiprovet folks! Så jävla najs! Wohooop men historieprovet däremot får vi se hur det gick för aa.. Tänkte på massa annat när jag skrev provet... Men efter skolan så filade jag först med några vänner (på donken, så fattiga var vi) och sedan mötte jag upp Cilla på Gamla goda Ekerö! Vi tog en lååång promenad och uppdaterade varandra lite kan man säga. Sen drog jag hem och åt musslor (!) vart skitmätt!! Efter det så drog man typ hem till David då Olof bjöd med mig och det var mysigt att träffa gamla classmates! Nu håller jag på att svimma av trötthet så ha en bra helg allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0