Shine Bright like a Diamond

Vaknade 06:30, åt frukost, får sms från schoolsoft att vi inte har franska. Akönt med sovmorgon tänkte jag (även fast jag Inte la mig och sov) när jag hade gjort mig iordning fick jag ett till sms frön schoolsoft där det stod att psykologin var inställd. Jahapp tänkte jag. Satte mig och pluggade lite matte i väntan på att åka till skolan för att han en lektion. Men Nepp, sen kom det sms om att Sandra hade ställt in NOn eftersom vi hade håltimmar. Fuck tänkte jag. Vafan ska man göra med sin dag?! Men så åkte jag in till söder och hämtade ut mitt ID och åt en hamburgare (var hungrig jue) och nu är man påg hem... Klockan är kvart i tolv. Jahapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0