Sweet sixteen

Åh jag har haft en sån underbar helg!!
 
Åt lunch på en grekisk restaurang m farmor och farfar i lördags, åkte senare direkt till centralen där jag mötte mina sisters and bros och drog till friday´s!! vi hade en jättemysig kväll där och de ordnade en dessert till mig och personalen sjöng lol. 
sedan efter lite fika på café 60 så åkte jag hem med olof och la mig i min säng och inväntade födelsedagen :D
väcktes på morgonen av min kära far och syster och år lite croissant och drack té :) 
sedan hämtade mamma mig och isabelle så åkte vi till mormor och åt god lunch och tittade på en dvd från när jag var liten XD 
Nu är jag hemma (med min kära macbook) efter en trevlig middag på roppongi med fanny! sushi vart det såklart ;) 
 Detta har jag fått denna helg :
-Macbook Pro
-mascara
-en egen pläd (haha är så frusen av mig)
-pengar
-ringar
-en dildo av mina kära vänner
-sats-kort :D
-Victoria´s Secret trosor
-Body butter+Body scrub+nagellack av fanny!!!
-samt shm biljett av mamma :) 
 
SÅ JÄVLA GLAD JUST NU <3 KRAM PÅ ER ALLA <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0