trouble, troublemaker yeah that´s your middle name.

DROGAR DENNA LÅT
 
och lite olof-musik. vi har bytt platser och självklart hamnar jag brevid olof som ska spela musik för en hela tiden lol men en del är faktiskt bra!!
hahahahahaa omg skulle åka hem idag och på perrongen stöter man på fannys teknik-kompisar som säger att hon väntar på mig i skolan jag ba wtf... haha men det löste sig så att hon åkte hem själv och jag åkte med hennes kompisar, FÖRLÅT ÅTERIGEN FANNISEN ♥
haha men hennes kompisar är smarta och roliga så för mig vart det bra ändå :)
snart är det dans!!! taggaaaaar med te och macka!  har faktiskt börja äta fullkornsbröd för första gången i mitt liv lol. men annars så hoppas jag att alla haft en trevlig höstdag! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0