Handbolls dag :)))

Hejhej :)
 
Jag kommer typ somna under tiden jag skriver detta inlägg...Men iaf igår så sov jag och Jessica hos fanny, vi tittade på disnet filmer, åt godis och taggade för match hmmm kanske inte den sista ;)9 Vi hade iaf roligt!!Sen skulle jag och Fanny till tyresö för att spela match mot Tyresö eller jag spelade och fanny var hejja klack :) Jag och hanna langa 14 av 20 kassar, hohoho grymma ;) det vart vinst! Sen drog vi till Skogås för Div 2 dam e var typ mellan 20-45 år gala och liiite större än oss... ä'r så jävla arg för det vart förlust på att de fick en straff i sista anfallet, fuuuck.. Efter det drog jag, Jessica och Fanny in till söder och tittade på Hammarby - Sävehof och Bajen vann helt sjuuuuuT!! Nu ska jag sova orkar inte mer mitt huvud spräängs i tusen bitar snart :))
 
Puuuuss Cilla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0