träning in my heart <3

Hej!
Imorse hade jag först handbol i en timme och sedan fys i en timme med intervaller och bål vilket var najs men jobbigt! Eftersom att alla treor är och paddlar så var det bara vi ettor och tvåor vilket var sjukt kul man lär liksom känna dem bättre då :)) Sen hade jag vanliga lektioner och när dagen var slut drog jag hem till Fanny och tittade på Never say never - Justin bieber. Fast vi har endel kvar med de tar vi nästa vecka :)) sen var det träning igen med cirkelträning och fotarbete i en timme vilket nu var ganska jobbigt och sedan handboll :) Så nu är jag tröööööööttt !!sry för lånhgt inlägg men det har hänt mycket idag ju ;)

Kram Cilla, btw vi måste träffas Becca ngn dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0