vilken vecka

I måndags var det intro till A-weckan på bromma. vi fick temat rastafari och disney. och vi satsade så jävla hårt. i tisdags gick vi runt på skolgården och sjöng med i reggaelåtar och bara chillade. vi fick ALLTID tio poäng i propaganda för att vi var så jävla grymma.
i onsdags kom jag som pocahontas och vi dunkade disneylåtar  och sjöng med och fick 10-poängar all the time. och på svenskan så såg jag och kenta att vi hade kommit till final på fb och så skrek vi det över hela klassrummet och alla började planera och stämningen var på TOPP.
Men, efter en och en halv dags träning, efter olof hade smsat DJn vilken musik vi ville ha, så fuckade den där jävla DJn upp allt ändå så calle dimitri olof och jonatan stog och striptease-dansade till helt fel lår och vi sprang in för att rädda dom men det gick inget vidare. sedan skulle vi köra gangnam style mn jag kom in helt i otakt och allt bara faila och jag ville bara dö. och så vann de där JÄVLA ekonomiarna som tror att de äger hela skolan. Fuck this.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0