wey

Hej alla glada!
igår var det krök (lol inte för att jag krökade direktXD) men det var feta naiz då inte bara nya människor, utan gamla klasskamrater kom också!
jag kom dit med jasmine, rebecka, kenta och nån kille somhette kristoffer tror jag och det var skitkul för rebecka spårade ur typ direkt och skulle hålla på och göra lite akrobatkonster på någon grej men faiila totalt... men sen kom föräldravandrare och alla fick typ panik och sprang därifrån haha.. men jasmine hade tappat sitt busskort så jag, någon som hette jakob (som var fett tänd på jasmine), jasmine och den snygga killen gick och letade och träffade samtidigt på några som jasmine kände... vi hittade inte busskortet men sedan kom de andra och det visade sig att de typ hade blivit tagna av polisen..galet haha. men sedan chilla vi och jasmine och jakob "gick och letade efter hennes busskort" lol... sen åkte jag hem med kristoffer som hade fått hemringning :( haha rebecka var helt borta i slutet och skulle krama alla HAHA omg vad rolig hon var. men det var det typ:) hoppas du har det bra i göteborg!!!!
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=c2e1d9aca1&view=att&th=139a610020a9ac55&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_OUuPvDK_WF4puFfY8MWiI&sadet=1347110882431&sads=TAWmu4fjclKUvglVTJB3wSevyzM&sadssc=1
jag vågade inte gå upp på taket så jag tog kort istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0