depp

näe. jag vill inte vara hemma. jag vill vara på stranden och sedan sitta på balkongen och spela kort och dricka läsk och käka chips och sedan åka taxi till stan och kolla på killar och shoppa och äta souvlaki och tsatziki och vattenmelon och sedan komma hem och vara helt utmattad av all sol.
 
när vi skildes från ellie och frida och lotta idag på arlanda började jag nästan gråta. det har varit så sjukt härligt.
men jag ser fram emot att börja skolan och träffa all igen, det gör jag verkligen. men jag hade gärna varit kvar i värmen en vecka till.
 
kommer ett inlägg om kreta med bilder när jag kommer till ekerö till min kära macbook, men just nu får ni 
nöja er med en vacker bild tagen på Ellies födelsedag.
 
vi matchade inte kläderna med flit haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0